Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Social development (Oxford, England), 2022-02, Vol.31 (1), p.93-108
2022
Volltextzugriff (PDF)


Reading research quarterly, 2016-07, Vol.51 (3), p.323-344
2016
Volltextzugriff (PDF)

Cognitive research: principles and implications, 2022-05, Vol.7 (1), p.39-39, Article 39
2022
Volltextzugriff (PDF)

BMJ open, 2020-02, Vol.10 (2), p.e032915-e032915
2020
Volltextzugriff (PDF)

Autism : the international journal of research and practice, 2022-02, Vol.26 (2), p.545-551
2022
Volltextzugriff (PDF)

Journal of anxiety disorders, 2011-05, Vol.25 (4), p.584-591
2011
Volltextzugriff (PDF)

Autism : the international journal of research and practice, 2021-02, Vol.25 (2), p.516-528
2021
Volltextzugriff (PDF)

Health and quality of life outcomes, 2017-10, Vol.15 (1), p.198-198, Article 198
2017
Volltextzugriff (PDF)

The Journal of nursing education, 2011-05, Vol.50 (5), p.286
2011
Volltextzugriff (PDF)


Humanities & social sciences communications, 2020-12, Vol.7 (1), p.1-10, Article 173
2020
Volltextzugriff (PDF)



Psychological science, 2014-09, Vol.25 (9), p.1757-1767
2014
Volltextzugriff (PDF)

Early education and development, 2018-05, Vol.29 (4), p.494-514
2018
Volltextzugriff (PDF)

Perceptual and Cognitive Development
1, 1996
Volltextzugriff (PDF)


Language learning and development, 2013-01, Vol.9 (3), p.266-277
2013
Volltextzugriff (PDF)


Language learning and development, 2017-01, Vol.13 (1), p.127-142
2017
Volltextzugriff (PDF)


Open Access
Salvaging a childhood language
Journal of memory and language, 2008-05, Vol.58 (4), p.998-1011
2008
Volltextzugriff (PDF)

Journal of experimental child psychology, 2010, Vol.105 (1), p.146-153
2010
Volltextzugriff (PDF)

Psychological science, 2002-05, Vol.13 (3), p.238-243
2002
Volltextzugriff (PDF)
Suchergebnisse filtern
Filter anzeigen
Publikationsform
Sprache
Erscheinungsjahr
n.n
n.n