Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Einfacher Volltextzugriff von (fast) überall
Installieren Sie die LibKey Nomad-Browsererweiterung und erhalten Sie von vielen Webseiten einfachen Zugriff auf lizenzierte Volltexte oder Open Access Publikationen. Mehr erfahren...
The Cofactors of Nitrogenases
Transition Metals and Sulfur - a Strong Relationship for Life, 2020, Vol.20, p.257-312
2020
Volltextzugriff (PDF)




VII Latin American Congress on Biomedical Engineering CLAIB 2016, Bucaramanga, Santander, Colombia, October 26th -28th 2016, 2017, Vol.60, p.638-641
2017
Volltextzugriff (PDF)

Doctoral Symposium on Information and Communication Technologies, 2022, Vol.1647, p.173-183
2022
Volltextzugriff (PDF)


Clear Learning Goals and Criteria
Using Formative Assessment to Enhance Learning, Achievement, and Academic Self-Regulation, 2018, p.39-64
1, 2018
Volltextzugriff (PDF)

Introduction to Formative Assessment
Using Formative Assessment to Enhance Learning, Achievement, and Academic Self-Regulation, 2018, p.1-24
1, 2018
Volltextzugriff (PDF)

Taking Action
Using Formative Assessment to Enhance Learning, Achievement, and Academic Self-Regulation, 2018, p.101-123
1, 2018
Volltextzugriff (PDF)

Using Formative Assessment to Enhance Learning, Achievement, and Academic Self-Regulation, 2018, p.65-100
1, 2018
Volltextzugriff (PDF)

Using Formative Assessment to Enhance Learning, Achievement, and Academic Self-Regulation, 2018, p.25-38
1, 2018
Volltextzugriff (PDF)

Proceedings of the 17th International Conference on Industrial Engineering and Industrial Management (ICIEIM) - XXVII Congreso de Ingeniería de Organización (CIO2023), 2024, Vol.206, p.35-40
2024
Volltextzugriff (PDF)

Improving Learning Through Assessment Rubrics: Student Awareness of What and How They Learn, 2023, p.314-326
2023
Volltextzugriff (PDF)



The Cambridge Handbook of Instructional Feedback, 2018, p.376-408
2018
Volltextzugriff (PDF)

VII Latin American Congress on Biomedical Engineering CLAIB 2016, Bucaramanga, Santander, Colombia, October 26th -28th 2016, 2017, Vol.60, p.650-653
2017
Volltextzugriff (PDF)

Handbook of Formative Assessment in the Disciplines, 2019, p.3-19
1, 2019
Volltextzugriff (PDF)

Fundamental Approaches to Software Engineering, 2002, p.323-326
2002
Volltextzugriff (PDF)



Recent Progress in Many-Body Theories, 2005, p.309-317
2005
Volltextzugriff (PDF)