Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
The Journal of experimental education, 2021-01, Vol.89 (1), p.1-32
2021
Link zum Volltext

Educational studies, 2018-03, Vol.44 (2), p.190-211
2018
Link zum Volltext



Educational psychology (Dorchester-on-Thames), 2023-01, Vol.43 (1), p.1-21
2023
Link zum Volltext

Research in mathematics education, 2024-01, Vol.26 (1), p.45-69
2024
Link zum Volltext

Canadian journal of science, mathematics and technology education, 2023-06, Vol.23 (2), p.322-339
2023
Link zum Volltext


Scandinavian journal of educational research, 2024-06, p.1-15
2024
Link zum Volltext

Interactive learning environments, 2023-04, Vol.31 (3), p.1467-1484
2023
Link zum Volltext

The Journal of educational research (Washington, D.C.), 2023-07, Vol.116 (4), p.206-215
2023
Link zum Volltext


Sense making in middle grades
International journal of mathematical education in science and technology, 2022-09, Vol.53 (8), p.2274-2279
2022
Link zum Volltext

Quarterly journal of experimental psychology (2006), 2023-03, Vol.76 (3), p.596-605
2023
Link zum Volltext


Mathematical thinking and learning, 2022-06, Vol.ahead-of-print (ahead-of-print), p.1-20
2022
Link zum Volltext


International journal of mathematical education in science and technology, 2020-02, Vol.51 (2), p.265-293
2020
Link zum Volltext

Journal of cognition and development, 2016-01, Vol.17 (1), p.67-84
2016
Link zum Volltext

Mathematical thinking and learning, 2021-07, Vol.23 (3), p.225-253
2021
Link zum Volltext


International journal of mathematical education in science and technology, 2022-10, Vol.53 (11), p.3166-3175
2022
Link zum Volltext

International journal of mathematical education in science and technology, 2017-02, Vol.48 (2), p.244-255
2017
Link zum Volltext

Cognition and instruction, 2022-07, Vol.40 (3), p.305-350
2022
Link zum Volltext

International journal of mathematical education in science and technology, 2020-02, Vol.51 (2), p.247-264
2020
Link zum Volltext
Aktive Filter
KollektionTaylor & Francis
ThemaFractions
ThemaSocial Sciences
Suchergebnisse filtern
Filter anzeigen
Publikationsform
Sprache
Erscheinungsjahr
n.n
n.n
Neu hinzugefügt