Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...

Asia-Pacific journal of teacher education, 2006-03, Vol.34 (1), p.27-56
2006
Volltextzugriff (PDF)

Educational studies in mathematics, 2005-01, Vol.58 (1), p.21-44
2005
Volltextzugriff (PDF)

International journal of higher education, 2012-06, Vol.1 (2), p.118
2012
Volltextzugriff (PDF)

The Australian journal of education, 2018-08, Vol.62 (2), p.217-233
2018
Volltextzugriff (PDF)

The Australian journal of education, 2018-08, Vol.62 (2), p.217-233
2018
Volltextzugriff (PDF)

The Australian journal of education, 2018-08, Vol.62 (2), p.217-233
2018
Volltextzugriff (PDF)

The Australian journal of education, 2018-08, Vol.62 (2), p.217-233
2018
Volltextzugriff (PDF)

The International journal of pharmacy practice, 2003-06, Vol.11 (2), p.121-129
2003
Volltextzugriff (PDF)



Higher education research and development, 2000-05, Vol.19 (1), p.59-73
2000
Volltextzugriff (PDF)

International journal of higher education, 2012-12, Vol.2 (1)
2012
Volltextzugriff (PDF)

International journal of higher education, 2013-02, Vol.2 (1), p.12
2013
Volltextzugriff (PDF)

The Routledge International Handbook of Gender Beliefs, Stereotype Threat, and Teacher Expectations, 2024, Vol.1, p.343-355
1, 2024
Volltextzugriff (PDF)




International Handbook of Research on Teachers' Beliefs, 2015, p.191-211
1, 2015
Volltextzugriff (PDF)

Motivation and Emotion in Learning and Teaching Across Educational Contexts, 2024, Vol.1, p.128-142
1, 2024
Volltextzugriff (PDF)


Educational and psychological measurement, 2006-12, Vol.66 (6), p.1001
2006
Volltextzugriff (PDF)

Preface to the special issue
Educational research and evaluation, 2006-08, Vol.12 (4), p.295-296
2006
Volltextzugriff (PDF)

Australian educational researcher, 2004-08, Vol.31 (2), p.81-111
2004
Volltextzugriff (PDF)

Out-Of-Field Teaching Across Teaching Disciplines and Contexts, 2022, p.71-96
2022
Volltextzugriff (PDF)
Aktive Filter
ThemaSocial Sciences
Nur zeigenMit Volltextzugriff
Suchergebnisse filtern
Filter anzeigen
Publikationsform
Sprache
Erscheinungsjahr
n.n
n.n