Am Donnerstag, den 15.8. kann es zwischen 16 und 18 Uhr aufgrund von Wartungsarbeiten des ZIM zu Einschränkungen bei der Katalognutzung kommen.
Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
The Library quarterly (Chicago), 2013-10, Vol.83 (4), p.368-382
2013
Volltextzugriff (PDF)

The Library quarterly (Chicago), 2013-04, Vol.83 (2), p.166-181
2013
Volltextzugriff (PDF)


Public library quarterly (New York, N.Y.), 2016-10, Vol.35 (4), p.325-330
2016
Volltextzugriff (PDF)

Introduction: Re-Envisioning the MLS
Re-envisioning the MLS: Perspectives on the Future of Library and Information Science Education, 2018, Vol.44A, p.1-5
2018
Volltextzugriff (PDF)




Re-envisioning the MLS: Perspectives on the Future of Library and Information Science Education, 2018, Vol.44B, p.179-199
2018
Volltextzugriff (PDF)

Re-envisioning the MLS: Perspectives on the Future of Library and Information Science Education, 2018, Vol.44B, p.83-121
2018
Volltextzugriff (PDF)

85 Years of Library Quarterly
The Library quarterly (Chicago), 2015-01, Vol.85 (1), p.1-5
2015
Volltextzugriff (PDF)

Re-envisioning the MLS: Perspectives on the Future of Library and Information Science Education, 2018, Vol.44B, p.153-178
2018
Volltextzugriff (PDF)

Re-envisioning the MLS: Perspectives on the Future of Library and Information Science Education, 2018, Vol.44A, p.71-89
2018
Volltextzugriff (PDF)

Re-envisioning the MLS: Perspectives on the Future of Library and Information Science Education, 2018, Vol.44B, p.71-82
2018
Volltextzugriff (PDF)

Re-envisioning the MLS: Perspectives on the Future of Library and Information Science Education, 2018, Vol.44B, p.227-239
2018
Volltextzugriff (PDF)

Imposter Phenomenon and the MLIS
Re-envisioning the MLS: Perspectives on the Future of Library and Information Science Education, 2018, Vol.44A, p.7-24
2018
Volltextzugriff (PDF)

Re-envisioning the MLS: Perspectives on the Future of Library and Information Science Education, 2018, Vol.44A, p.91-108
2018
Volltextzugriff (PDF)

Re-envisioning the MLS: Perspectives on the Future of Library and Information Science Education, 2018, Vol.44A, p.45-56
2018
Volltextzugriff (PDF)

Inside the New Academic Library
Re-envisioning the MLS: Perspectives on the Future of Library and Information Science Education, 2018, Vol.44A, p.149-159
2018
Volltextzugriff (PDF)

Re-envisioning the MLS: Perspectives on the Future of Library and Information Science Education, 2018, Vol.44B, p.7-26
2018
Volltextzugriff (PDF)

Re-envisioning the MLS: Perspectives on the Future of Library and Information Science Education, 2018, Vol.44B, p.49-70
2018
Volltextzugriff (PDF)

Re-envisioning the MLS: Perspectives on the Future of Library and Information Science Education, 2018, Vol.44A, p.177-194
2018
Volltextzugriff (PDF)

On Teaching Political Literacy
Re-envisioning the MLS: Perspectives on the Future of Library and Information Science Education, 2018, Vol.44A, p.109-118
2018
Volltextzugriff (PDF)

Re-envisioning the MLS: Perspectives on the Future of Library and Information Science Education, 2018, Vol.44B, p.123-151
2018
Volltextzugriff (PDF)

Re-envisioning the MLS: Perspectives on the Future of Library and Information Science Education, 2018, Vol.44A, p.119-138
2018
Volltextzugriff (PDF)
Aktive Filter
PublikationsformReviews