Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...

Advances in Tourism, Technology and Systems, 2023, Vol.345, p.319-326
2023
Volltextzugriff (PDF)

Marketing Communications in Emerging Economies, Volume II, 2021, p.11-35
2021
Volltextzugriff (PDF)

International Scientific Siberian Transport Forum TransSiberia - 2021, 2022, Vol.403, p.698-706
2022
Volltextzugriff (PDF)







Programmatic Advertising, p.3-15
Volltextzugriff (PDF)


Social Computing and Social Media: Experience Design and Social Network Analysis, p.461-469
Volltextzugriff (PDF)

Effective Online Advertising Strategy
HCI International 2020 – Late Breaking Papers: Interaction, Knowledge and Social Media, p.418-424
Volltextzugriff (PDF)

The Product Manager's Toolkit, p.51-62
Volltextzugriff (PDF)

Big Data Analytics for Cyber-Physical System in Smart City, 2021, Vol.1303, p.1120-1126
2021
Volltextzugriff (PDF)

Contemporary Issues in Behavioral Finance, 2019, Vol.101, p.153-162
2019
Volltextzugriff (PDF)

Defining Product Management
The Product Manager's Toolkit, p.89-96
Volltextzugriff (PDF)




Public Sector Marketing Communications, Volume II, p.43-65
Volltextzugriff (PDF)

Healthcare, 2015, p.119-144
2015
Volltextzugriff (PDF)


Aktive Filter
Zeitschrift / SeriePlace Branding And Public Diplomacy
ThemaCommunication
ThemaConsumers
ThemaMass Media
ThemaSocial Sciences
PublikationsformBuchkapitel