Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...











Proceedings of the Design Society, 2022, Vol.2, p.961-970
2022
Volltextzugriff (PDF)

2022 International Conference on Artificial Intelligence in Everything (AIE), 2022, p.419-424
2022
Volltextzugriff (PDF)

Advances in Consumer Research, 2019, Vol.47, p.297-303
2019
Volltextzugriff (PDF)

Advances in Consumer Research, 2017, Vol.45, p.551-552
2017
Volltextzugriff (PDF)

Advances in Consumer Research, 2017, Vol.45, p.777-777
2017
Volltextzugriff (PDF)


2022 Joint International Conference on Digital Arts, Media and Technology with ECTI Northern Section Conference on Electrical, Electronics, Computer and Telecommunications Engineering (ECTI DAMT & NCON), 2022, p.242-246
2022
Volltextzugriff (PDF)

2022 7th International Conference on Big Data Analytics (ICBDA), 2022, p.361-365
2022
Volltextzugriff (PDF)

2022 13th International Conference on Computing Communication and Networking Technologies (ICCCNT), 2022, p.1-7
2022
Volltextzugriff (PDF)

2014 IEEE International Symposium on Mixed and Augmented Reality - Media, Art, Social Science, Humanities and Design (ISMAR-MASH'D), 2014, p.67-68
2014
Volltextzugriff (PDF)

2022 IEEE International Conference on Industrial Engineering and Engineering Management (IEEM), 2022, p.1149-1153
2022
Volltextzugriff (PDF)

Marketing From Information to Decision, 2014 (7), p.137-148
2014
Volltextzugriff (PDF)

2021 IEEE 4th International Conference on Automation, Electronics and Electrical Engineering (AUTEEE), 2021, p.453-457
2021
Volltextzugriff (PDF)

2021 IEEE International Conference on Advances in Electrical Engineering and Computer Applications (AEECA), 2021, p.927-930
2021
Volltextzugriff (PDF)
Aktive Filter
Zeitschrift / SerieBusiness Wire
SpracheRussisch
PublikationsformBerichte
ThemaBusiness
ThemaManagement
PublikationsformTagungsberichte
ThemaCustomer Services
ThemaMarketing