Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...



Ludic, Co-design and Tools Supporting Smart Learning Ecosystems and Smart Education, p.145-154
Link zum Volltext


Policy Analysis of Structural Reforms in Higher Education, p.245-268
Link zum Volltext

First Language Influences on Multilingual Lexicons, 2020, p.162-190
1, 2020
Link zum Volltext

L2 Writing and Vocabulary Development
The Routledge Handbook of Second Language Acquisition and Writing, 2022, Vol.1, p.183-198
1, 2022
Link zum Volltext

Lexical Assessment Methods
Defining and Assessing Lexical Proficiency, 2020, p.40-65
1, 2020
Link zum Volltext

Defining and Assessing Lexical Proficiency, 2020, p.133-163
1, 2020
Link zum Volltext

Computational and Corpus Approaches to Chinese Language Learning, p.57-79
Link zum Volltext

Piloting vocabulary tests
The Routledge Handbook of Language Testing, 2022, p.430-444
2, 2022
Link zum Volltext

The General Academic English Register
Linguistic Description in English for Academic Purposes, 2021, Vol.1, p.33-45
1, 2021
Link zum Volltext

Play in Healthcare for Adults, 2016, p.124-134
1, 2016
Link zum Volltext

Lexical Availability in English and Spanish as a Second Language, p.83-100
Link zum Volltext


NWIG: New West Indian Guide / Nieuwe West-Indische Gids, 2014, Vol.88 (3/4), p.381-383
2014
Link zum Volltext

NWIG: New West Indian Guide / Nieuwe West-Indische Gids, 2014, Vol.88 (3/4), p.440-442
2014
Link zum Volltext

Tyranny in Haiti
Current history (1941), 1966-12, Vol.51 (304), p.349-353
1966
Link zum Volltext

Your Income Tax
Journal of accountancy, 1941, Vol.71 (3), p.278
1941
Link zum Volltext

Journal of accountancy, 1941-09, Vol.72 (3), p.201
1941
Link zum Volltext

The Balance Sheet of the Future
Journal of accountancy, 1941, Vol.71 (3), p.277
1941
Link zum Volltext
Aktive Filter
KollektionOxford Journals Current Collection
PublikationsformArtikel
PublikationsformReferenzeintrag
ThemaSocial Sciences