Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Teacher Teacher
Socialism and Democracy, 2020, Vol.34 (2-3), p.256-257
2020
Link zum Volltext



British Journal of Religious Education, 2023, Vol.45 (4), p.394-403
2023
Link zum Volltext

The New Educator: Between "struggle and harmony": Critical approaches to new educator identity, 2023, Vol.19 (4), p.289-306
2023
Link zum Volltext

The New Educator, 2023, Vol.19 (2), p.103-120
2023
Link zum Volltext

The Educational Forum, 2024, Vol.88 (2), p.234-252
2024
Link zum Volltext

The New Educator: Teacher Education in the Context of Teacher Shortages, 2023, Vol.19 (3), p.197-214
2023
Link zum Volltext

The Educational Forum, 2023, Vol.87 (2), p.112-130
2023
Link zum Volltext

Evidence-Based Practice in Child and Adolescent Mental Health, 2023, Vol.ahead-of-print (ahead-of-print), p.1-9
2023
Link zum Volltext








Teaching and Learning in Medicine, 2023, Vol.ahead-of-print (ahead-of-print), p.1-14
2023
Link zum Volltext

British Journal of Religious Education, 2023, Vol.45 (3), p.228-239
2023
Link zum Volltext

The Educational Forum, 2023, Vol.87 (4), p.334-346
2023
Link zum Volltext




The New Educator: Rethinking the Preparation of Teacher Educators: Centering Equity and Justice, 2020, Vol.16 (1), p.5-24
2020
Link zum Volltext

Aktive Filter
KollektionJournals@Ovid Complete
KollektionTaylor & Francis eBooks A-Z
SpracheLaotisch
PublikationsformNewsletter-Artikel
KollektionIngentaConnect
PublikationsformBerichte