Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...





Open Access
Groundhog day for inclusive education
Support for learning, 2022-05, Vol.37 (2), p.225-243
2022
Link zum Volltext

British educational research journal, 2023-12, Vol.49 (6), p.1357-1371
2023
Link zum Volltext


Journal of research in special educational needs, 2007-03, Vol.7 (1), p.55-68
2007
Link zum Volltext



Cultural studies of science education, 2014-09, Vol.9 (3), p.575-581
2014
Link zum Volltext

Journal of research in special educational needs, 2008-10, Vol.8 (3), p.141-152
2008
Link zum Volltext

Editorial
International journal of research & method in education, 2013-08, Vol.36 (3), p.209-212
2013
Link zum Volltext

International Encyclopedia of Education, 2023, p.219-227
Fourth Edition, 2023
Link zum Volltext




Irish Travellers and higher education
Marginalised Communities in Higher Education, 2021, Vol.1, p.119-138
1, 2021
Link zum Volltext

Journal of learning disabilities, 2005-03, Vol.38 (2), p.175-182
2005
Link zum Volltext


Melt Extrusion, p.281-298
Link zum Volltext

Editorial
Westminster studies in education, 2013-08, Vol.36 (3), p.209
2013
Link zum Volltext

Access and Participation in Irish Higher Education, p.239-259
Link zum Volltext

Access and Participation in Irish Higher Education, p.261-273
Link zum Volltext
Aktive Filter
KollektionIngentaConnect
Suchergebnisse filtern
Filter anzeigen
Publikationsform
Sprache
Erscheinungsjahr
n.n
n.n