Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 9 von 413368
The Learning Power of Testing
The Journal of legal studies education, 2024-12, Vol.41 (1), p.17-27
2024

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
The Learning Power of Testing
Ist Teil von
  • The Journal of legal studies education, 2024-12, Vol.41 (1), p.17-27
Erscheinungsjahr
2024
Link zum Volltext
Quelle
Alma/SFX Local Collection
Beschreibungen/Notizen
  • For many professors, testing is primarily a tool for assessing the learning of students. However, research into the “testing effect” has established the value of testing also as a learning tool, not just as an assessment tool. This article provides an overview of this research and also of my own experiences in using a variety of testing approaches. Based on these experiences, the article offers a process for adopting testing as a learning tool, along with a review of design choices. By increasing their use of testing in business law instruction, business law professors will improve learning.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISSN: 0896-5811
eISSN: 1744-1722
DOI: 10.1111/jlse.12140
Titel-ID: cdi_wiley_primary_10_1111_jlse_12140_JLSE12140
Format

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX