Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 22 von 168
18th Annual Conference of the Italian Chapter of AIS, ItAIS 2021,Trento, Italy,2021-10-15 - 2021-10-16, 2022, Vol.57, p.287-302
2022

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Blended and Online Learning Environments: Motivations, Contradictions, and Influencing Factors
Ist Teil von
  • 18th Annual Conference of the Italian Chapter of AIS, ItAIS 2021,Trento, Italy,2021-10-15 - 2021-10-16, 2022, Vol.57, p.287-302
Ort / Verlag
Switzerland: Springer International Publishing AG
Erscheinungsjahr
2022
Link zum Volltext
Quelle
Alma/SFX Local Collection
Beschreibungen/Notizen
  • Blended and online learning environments continue to grow, transforming higher education. The motivation behind this study is to explore blended and online learning environments, from the perspective of students, through the lens of Activity Theory (AT). Based on 12 virtual semi-structured interviews with Master's (MSc) students at one University in England, the paper sheds light onto some of the findings with respect to student motivation underlying engagement, as well as tensions and contradictions in the activity system.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISBN: 9783031109010, 3031109015
ISSN: 2195-4968, 2195-4976
eISSN: 2195-4976
DOI: 10.1007/978-3-031-10902-7_20
Titel-ID: cdi_swepub_primary_oai_lup_lub_lu_se_ee474651_fb74_4d4f_8c48_bb64da850c55

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX