Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 19 von 38

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
On Epistemological Issues in Technologically Infused Spaces: Notes on Virtual Sites for Learning
Ist Teil von
  • Virtual Sites as Learning Spaces, 2019, p.3-25
Ort / Verlag
Cham: Springer International Publishing
Erscheinungsjahr
2019
Link zum Volltext
Quelle
Alma/SFX Local Collection
Beschreibungen/Notizen
  • This chapter focuses upon the omnipresent nature of learning across arenas that are glossed as virtual/digital/online and physical/analogue/offline. It analytically argues for the need to go beyond the normative taken-for-granted nature of the affordances of digitalization in education—both as far as learning is concerned and issues of inclusion, access and participation. This chapter highlights people’s technologically infused contemporary lives—at least as these play out in global-North spaces—and the conceptual challenges involved in studying such an existence.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISBN: 3030269280, 9783030269289, 3030269299, 9783030269296
DOI: 10.1007/978-3-030-26929-6_1
Titel-ID: cdi_swepub_primary_oai_gup_ub_gu_se_284688

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX