Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 22 von 100

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Learning Behavioral Pattern Analysis Based on Digital Textbook Reading Logs
Ist Teil von
  • Distributed, Ambient and Pervasive Interactions, p.471-480
Ort / Verlag
Cham: Springer International Publishing
Quelle
Alma/SFX Local Collection
Beschreibungen/Notizen
  • Since various features have different degrees of association with learning outcome, it is necessary to evaluate each feature by giving a reasonable weight. In this paper, we propose a different weighting of the features, weighting the features is different from other researches, when we carry out Correlation Analysis between these features and grade achieved (in the end of the semester). By using this weighting of the features and the students’ grade achieved, we grouped students into five clusters and analyzed their learning behavioral patterns. We found some interesting patterns, such as the students who always use the MEMO or MAKERS function, always get better grade achieved.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISBN: 9783030219345, 3030219348
ISSN: 0302-9743
eISSN: 1611-3349
DOI: 10.1007/978-3-030-21935-2_36
Titel-ID: cdi_springer_books_10_1007_978_3_030_21935_2_36

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX