Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 21 von 80

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Use of individual development plans for nurse scientist training
Ist Teil von
  • Nursing outlook, 2020-05, Vol.68 (3), p.284-292
Ort / Verlag
United States: Elsevier Inc
Erscheinungsjahr
2020
Quelle
Access via ScienceDirect (Elsevier)
Beschreibungen/Notizen
  • •IDPs can serve as a mentoring tool that stimulates conversation, facilitates the provision of feedback on goals and achievement of milestones.•Although IDP formats varied across NINR-funded T32s, common areas included engaging in self-assessment, identifying professional/career goals, and stating strategies and tactics to achieve these goals.•Challenges included creating a culture where IDP use is understood and valued.•Data from IDPs can be collated for outcome evaluation and for quality improvement of T32s and academic programs that prepare nurses for scientific careers.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISSN: 0029-6554
eISSN: 1528-3968
DOI: 10.1016/j.outlook.2020.01.001
Titel-ID: cdi_pubmedcentral_primary_oai_pubmedcentral_nih_gov_7605358

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX