Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 5 von 22
Nurse educator, 2018-01, Vol.43 (1), p.32-36
2018
Volltextzugriff (PDF)

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
A Pragmatic Approach to the Application of the Code of Ethics in Nursing Education
Ist Teil von
  • Nurse educator, 2018-01, Vol.43 (1), p.32-36
Erscheinungsjahr
2018
Beschreibungen/Notizen
  • The code of ethics for nurses was written for nurses in all settings. However, the language focuses primarily on the nurse in context of the patient relationship, which may make it difficult for nurse educators to internalize the code to inform practice. The purpose of this article is to explore the code of ethics, establish that it can be used to guide nurse educators' practice, and provide a pragmatic approach to application of the provisions.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISSN: 0363-3624
eISSN: 1538-9855
DOI: 10.1097/NNE.0000000000000407
Titel-ID: cdi_crossref_primary_10_1097_NNE_0000000000000407
Format

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX