Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Computers, informatics, nursing, 2017-03, Vol.35 (3), p.152-157
2017
Volltextzugriff (PDF)

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
The Use of Quick Response Codes for Teaching Pharmacology to College Nursing Students in Taiwan
Ist Teil von
  • Computers, informatics, nursing, 2017-03, Vol.35 (3), p.152-157
Ort / Verlag
United States
Erscheinungsjahr
2017
Quelle
MEDLINE
Beschreibungen/Notizen
  • The major goal of this study was to explore students' viewpoint toward the use of quick response codes in the pharmacology course in Taiwan. A total of 102 students were invited and agreed to take part in this project. The results indicated that a majority of students considered quick response codes easy to use and helpful with learning in a pharmacology course.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISSN: 1538-2931
eISSN: 1538-9774
DOI: 10.1097/CIN.0000000000000301
Titel-ID: cdi_pubmed_primary_27811510

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX