Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 23 von 207
The Chronicle of Higher Education, 2010-08, Vol.57 (2)
2010

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Accreditation Should Focus on What Leads to Learning
Ist Teil von
  • The Chronicle of Higher Education, 2010-08, Vol.57 (2)
Ort / Verlag
Washington: Chronicle of Higher Education, Inc
Erscheinungsjahr
2010
Link zum Volltext
Quelle
Nexis
Beschreibungen/Notizen
  • Assessing levels of learning does not always tell us much about how to improve what and how students learn. So many resources are consumed in purchasing these standardized-test services (and then in finding students willing to participate in such endeavors) that less money and time are available for the kinds of investigations that would provide usable information on the intermediate factors that lead to gains in learning.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISSN: 0009-5982
eISSN: 1931-1362
Titel-ID: cdi_proquest_reports_749321934

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX