Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 23 von 379
Advertising Age, 2022-03, Vol.93 (5), p.10
2022
Volltextzugriff (PDF)

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
No. 2 R/GA; The future is now for R/GA as it delivers on decades of promise
Ist Teil von
  • Advertising Age, 2022-03, Vol.93 (5), p.10
Ort / Verlag
Chicago: Crain Communications, Inc
Erscheinungsjahr
2022
Quelle
Nexis Uni
Beschreibungen/Notizen
  • The agency last year hired political communications strategist Ashish Prashar-a veteran both of Joe Biden's 2020 presidential campaign and a former press secretary to Boris Johnson when he was mayor of London-as chief marketing officer. For Sephora, R/GA created the "Black Beauty is Beauty" campaign, which included search engine optimization to help "Black Beauty" products break through all the search results for the well-known book and its film adaptations. For Google, R/GA joined The Guardian and the Royal National Institute of Blind People to create Auditorial-a new approach to editorial development that lets users with sight loss experience stories on the internet with customized visual settings and full control over audio and text.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISSN: 0001-8899
eISSN: 1557-7414
Titel-ID: cdi_proquest_reports_2640101986

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX