Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 4 von 27

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
In Focus: Business Insights: Think Tank: Influencer Marketing Goes Global: GLOBAL MARKETING STRATEGIST JOEL BACKALER EXPLAINS
Ist Teil von
  • WWD, 2018-09, p.20
Ort / Verlag
Los Angeles: Penske Business Corporation
Erscheinungsjahr
2018
Quelle
EBSCOhost Business Source Ultimate
Beschreibungen/Notizen
  • Marketers and agencies love writing about influencer marketing these days. A simple Google news search for the term produces nearly 200,000 results. However, the majority of these thousands of articles are surface level, with clickbait headlines about "How Many Thousands of Dollars Brand X Paid Influencer Y for a Post" or "The Top 10 Steps to Getting Instagrammers to Promote Your Brand." The reality is influencer marketing is much more than brands paying outrageous sums to lifestyle bloggers to promote products-- and the truth behind the headlines is forward-thinking global brands already know this.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISSN: 0149-5380
Titel-ID: cdi_proquest_reports_2222476049
Format

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX