Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 5 von 538

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Peer-Assisted Learning Strategies in Reading: Extensions for Kindergarten, First Grade, and High School
Ist Teil von
  • Remedial and special education, 2001-01, Vol.22 (1), p.15-21
Ort / Verlag
Thousand Oaks, CA: Sage Publications
Erscheinungsjahr
2001
Quelle
Applied Social Sciences Index & Abstracts (ASSIA)
Beschreibungen/Notizen
  • The purpose of this article is to describe downward and upward extensions of Peer-Assisted Learning Strategies (PALS) in reading, which was originally developed for Grades 2-6. Extensions have occurred for kindergarten, first grade, and high school. We begin by describing our rationale for the development of PALS. Then we provide an overview of the Grades 2-6 PALS program and illustrate why additional PALS activities were required to address younger and older students' developmental needs. Finally, we describe the PALS extensions.

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX