Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 1 von 230
Nurse education today, 1999-05, Vol.19 (4), p.319-322
1999
Volltextzugriff (PDF)

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Ability and attitudes to mathematics of post-registration health-care professionals
Ist Teil von
  • Nurse education today, 1999-05, Vol.19 (4), p.319-322
Ort / Verlag
Scotland: Elsevier Ltd
Erscheinungsjahr
1999
Quelle
Applied Social Sciences Index & Abstracts (ASSIA)
Beschreibungen/Notizen
  • A small study was conducted to investigate the mathematical abilities and attitudes to mathematics teaching of a sample of students embarking upon post-registration courses in health care. Mathematical ability showed a number of deficiencies of some concern. Expressed attitudes to mathematics teaching led to a discussion of the nature of mathematics teaching and some recommendations for remedial action.

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX