Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 19 von 19
Computer applications in engineering education, 1999, Vol.7 (3), p.162-170
1999
Volltextzugriff (PDF)

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Mastering object-oriented technology using a self-learning and self-assessment system
Ist Teil von
  • Computer applications in engineering education, 1999, Vol.7 (3), p.162-170
Ort / Verlag
New York: John Wiley & Sons, Inc
Erscheinungsjahr
1999
Quelle
Wiley-Blackwell Journals
Beschreibungen/Notizen
  • In this article, we describe a Web‐based approach that defines training needs for object‐oriented developers by identifying the strong and the weak areas of their knowledge. Our system is based on the use of two tools, Guide d'Auto‐Apprentissage, Self‐Learning Guide (GAA) and User Knowledge Assessment Technology (UKAT) developed at the Computer Research Institute of Montreal. UKAT uses a state‐of‐the‐art user knowledge assessment method to create a user profile of the proficiency in a subject domain. GAA is a Web‐based training system that uses the UKAT to personalize a training course to facilitate self‐learning. As an exemplar, we are using a Java development environment. © 1999 John Wiley & Sons, Inc. Comput Appl Eng Educ 7: 162–170, 1999
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISSN: 1061-3773
eISSN: 1099-0542
DOI: 10.1002/(SICI)1099-0542(1999)7:3<162::AID-CAE4>3.0.CO;2-C
Titel-ID: cdi_proquest_miscellaneous_753649231

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX