Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 21 von 70
Canadian Centre for Policy Alternatives, Apr 2007, 24 pp, 2007, p.24p-24p
2007
Volltextzugriff (PDF)

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Missing the Mark: How Ontario's Education Funding Formula Is Shortchanging Students
Ist Teil von
  • Canadian Centre for Policy Alternatives, Apr 2007, 24 pp, 2007, p.24p-24p
Erscheinungsjahr
2007
Quelle
PAIS Index
Beschreibungen/Notizen
  • Ontario's at-risk students are slipping through the cracks in the 1.2 billion dollar funding gap caused by the province's education funding formula, and the 667 million dollars in increased education funding for 2007-2008 announced by the provincial government will do little to ease the funding crisis faced by many of Ontario's school boards. Tables, Appendixes.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
Titel-ID: cdi_proquest_miscellaneous_58772356

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX