Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 19 von 31

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
What Does it Take to be a Star? - The Role of Performance and the Media for German Soccer Players
Ist Teil von
  • Applied economics quarterly, 2008-01, Vol.54 (1), p.59-70
Ort / Verlag
Berlin: Duncker & Humblot
Erscheinungsjahr
2008
Link zum Volltext
Quelle
Duncker & Humblot eJournals
Beschreibungen/Notizen
  • Abstract We test existing superstar theories for the German soccer league. We use various measures for individual players' performance and media presence to analyze whether performance and popularity can explain salaries and superstars in soccer. Moreover, we argue that quantile regression technique should be applied to analyze superstar phenomena instead of OLS used hitherto.
Sprache
Deutsch; Englisch
Identifikatoren
ISSN: 1611-6607
eISSN: 1865-5122
DOI: 10.3790/aeq.54.1.59
Titel-ID: cdi_proquest_miscellaneous_37010092

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX