Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 20 von 69364

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Family-Centered Early Intervention Deaf/Hard of Hearing (FCEI-DHH): Structure Principles
Ist Teil von
  • Journal of deaf studies and deaf education, 2024-02, Vol.29 (SI), p.SI86-SI104
Ort / Verlag
United States: Oxford University Press
Erscheinungsjahr
2024
Link zum Volltext
Quelle
Oxford Journals 2020 Medicine
Beschreibungen/Notizen
  • Abstract This article is the seventh in a series of eight articles that comprise a special issue on family-centered early intervention for children who are deaf or hard of hearing and their families, or FCEI-DHH. This article, Structure Principles, is the third of three articles (preceded by Foundation Principles and Support Principles) that describe the 10 FCEI-DHH Principles. The Structure Principles include 4 Principles (Principle 7, Principle 8, Principle 9, and Principle 10) that highlight (a) the importance of trained and effective Early Intervention (EI) Providers, (b) the need for FCEI-DHH teams to work collaboratively to support families, (c) the considerations for tracking children’s progress through developmental assessment, and (d) the essential role of progress monitoring to continuously improve systems.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISSN: 1081-4159
eISSN: 1465-7325
DOI: 10.1093/deafed/enad040
Titel-ID: cdi_proquest_miscellaneous_2934273853

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX