Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 16 von 181

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Simulation-Based Education in Physical Therapist Professional Education: A Scoping Review
Ist Teil von
  • Physical therapy, 2022-12, Vol.102 (12), p.1
Ort / Verlag
Oxford University Press
Erscheinungsjahr
2022
Quelle
Oxford Journals 2020 Medicine
Beschreibungen/Notizen
  • Impact. The findings show that limited use of validated outcome measures and SOBP constrain the capacity for reproducing studies, comparing findings among studies, and completing systematic reviews that could inform and optimize best practices for the use of SBE in physical therapist professional education. Further research on SBE in physical therapy would benefit from investigations that integrated and reported the use of SOBP for standardized patients, simulation design, and delivery and assessment of learning outcomes over time at multiple Kirkpatrick learning levels.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISSN: 0031-9023, 1538-6724
eISSN: 1538-6724
DOI: 10.1093/ptj/pzac133
Titel-ID: cdi_proquest_miscellaneous_2722313983

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX