Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 25 von 36005
The Washington report on Middle East affairs, 2022-06, Vol.41 (4), p.62-62
2022
Volltextzugriff (PDF)

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Tunisia's Educational System Faces Many Challenges
Ist Teil von
  • The Washington report on Middle East affairs, 2022-06, Vol.41 (4), p.62-62
Ort / Verlag
Washington: American Educational Trust
Erscheinungsjahr
2022
Quelle
EZB Free E-Journals
Beschreibungen/Notizen
  • On April 26, the Middle East Institute's North Africa and Sahel Program and the North African Policy Initiative (NAPI) co-hosted a panel of young Tunisian professionals to discuss their country's educational challenges and opportunities. NAPI director Jean-Louis Romanet Perroux, moderator of the lively discussion, noted that education in Tunisia--where 40 percent of the population is under the age of 25--is a heart-felt issue and ranks high in terms of the priorities of Tunisians. Education was a trademark of Tunisia after gaining independence from France.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISSN: 8755-4917
eISSN: 2163-2782
Titel-ID: cdi_proquest_miscellaneous_2670469582

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX