Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 22 von 49
Creative nursing, 2021-08, Vol.27 (3), p.190-194
2021
Volltextzugriff (PDF)

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Flipping the Classroom: Incorporating Video Production in Public Health Nursing Education
Ist Teil von
  • Creative nursing, 2021-08, Vol.27 (3), p.190-194
Ort / Verlag
Los Angeles, CA: SAGE Publications
Erscheinungsjahr
2021
Quelle
Alma/SFX Local Collection
Beschreibungen/Notizen
  • A video production activity utilizing a flipped-classroom approach was used in a public health nursing course to educate undergraduate nursing students about infectious diseases. After reviewing an audio-recorded lecture at home, students were divided into small groups to create short video clips on selected infectious diseases. Four themes emerged from the subsequent participant survey: engagement, in-depth understanding but concerns for new knowledge acquisition, practical, and room for improvement. The flipped classroom approach with video production encouraged students to engage in their public health nursing class and provided them with an opportunity to practice important communication skills.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISSN: 1078-4535
eISSN: 1946-1895
DOI: 10.1891/CRNR-D-20-00095
Titel-ID: cdi_proquest_miscellaneous_2570374888

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX