Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 4 von 27449
Science (American Association for the Advancement of Science), 2013-04, Vol.340 (6130), p.310-313
2013
Volltextzugriff (PDF)

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Professional Development for Science Teachers
Ist Teil von
  • Science (American Association for the Advancement of Science), 2013-04, Vol.340 (6130), p.310-313
Ort / Verlag
United States: American Association for the Advancement of Science
Erscheinungsjahr
2013
Quelle
American Association for the Advancement of Science
Beschreibungen/Notizen
  • The Next Generation Science Standards will require large-scale professional development (PD) for all science teachers. Existing research on effective teacher PD suggests factors that are assodated with substantial changes in teacher knowledge and practice, as well as students' science achievement. But the complexity of the U.S. educational system continues to thwart the search for a straightforward answer to the question of how to support teachers. Interventions that take a systemic approach to reform hold promise for improving PD effectiveness.

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX