Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 15 von 4416

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Principles of Pricing: An Analytical Approach
Auflage
1
Ort / Verlag
New York: Cambridge University Press
Erscheinungsjahr
2012
Quelle
Cambridge University Press online books
Beschreibungen/Notizen
  • Pricing drives three of the most important elements of firm success: revenue and profits, customer behavior and firm image. This book provides an introduction to the basic principles for thinking clearly about pricing. Unlike other marketing books on pricing, the authors use a more analytic approach and relate ideas to the basic principles of microeconomics. Rakesh Vohra and Lakshman Krishnamurthi also cover three areas in greater depth and provide more insight than may be gleaned from existing books: 1) the use of auctions, 2) price discrimination and 3) pricing in a competitive environment.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISBN: 9781107010659, 1107010659
DOI: 10.1017/CBO9780511862557
Titel-ID: cdi_proquest_miscellaneous_1322724827

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX