Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 24 von 73713
Meeting teachers where they are
Phi Delta Kappan, 2023-05, Vol.104 (8), p.25-30
2023

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Meeting teachers where they are
Ist Teil von
  • Phi Delta Kappan, 2023-05, Vol.104 (8), p.25-30
Ort / Verlag
Los Angeles, CA: SAGE Publications
Erscheinungsjahr
2023
Link zum Volltext
Quelle
ERIC
Beschreibungen/Notizen
  • Teaching is a complex endeavor, and the pandemic era stretched teachers to their limit, leaving them in need of supports that ignite both their passion and capacity. The typical top-down mandates found in many schools need to be replaced with processes that meet teachers where they are, helping them grow so their students can grow, too. Ann Mausbach and Kim Morrison present a differentiated approach to teacher learning that adapts to teachers’ learning need. They share conditions that allow for this approach to flourish and specific practices that promote a culture of support and deep impactful learning for teachers.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISSN: 0031-7217
eISSN: 1940-6487
DOI: 10.1177/00317217231174709
Titel-ID: cdi_proquest_journals_2808561307

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX