Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 10 von 12354
The Brown University Child and Adolescent Behavior Letter, 2023, Vol.39 (1), p.8-8
2023
Volltextzugriff (PDF)

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
School absenteeism in the post‐pandemic world
Ist Teil von
  • The Brown University Child and Adolescent Behavior Letter, 2023, Vol.39 (1), p.8-8
Ort / Verlag
Providence: Wiley Periodicals, Inc
Erscheinungsjahr
2023
Quelle
Wiley Online Library - AutoHoldings Journals
Beschreibungen/Notizen
  • We are starting to learn about the long‐reaching effects of the pandemic on children's education. Media has tended to focus on declines in test scores, with particular attention paid to effects on educational disparities. At the same time, rates of truancy have also dramatically increased. McKinsey & Co (December 2021) reported the rates of chronically absent students to be 22%, which is double the rate from prior to the pandemic, and noted that this may result in an additional 1.7 million to 3.3 million 8th‐12th graders dropping out of school.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISSN: 1058-1073
eISSN: 1556-7575
DOI: 10.1002/cbl.30684
Titel-ID: cdi_proquest_journals_2747973748

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX