Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 15 von 74
Chemistry Education Research and Practice, 2021-10, Vol.22 (4), p.89-812
2021
Volltextzugriff (PDF)

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Considerations of sample size in chemistry education research: numbers do count but context matters more
Ist Teil von
  • Chemistry Education Research and Practice, 2021-10, Vol.22 (4), p.89-812
Ort / Verlag
Ioannina: Royal Society of Chemistry
Erscheinungsjahr
2021
Quelle
EZB Electronic Journals Library
Beschreibungen/Notizen
  • A question which often arises for chemistry education researchers, and is also frequently raised by reviewers of Chemistry Education Research and Practice ( CERP ) articles, is whether a research data sample size ( N ) is big enough? However, the answer to this question is more complicated than a simple 'yes' or 'no'! In fact, there is substantial discussion of this issue within research literature which can make it even harder for a researcher to decide.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISSN: 1109-4028
eISSN: 1109-4028
DOI: 10.1039/d1rp90009a
Titel-ID: cdi_proquest_journals_2576615195
Format
Schlagworte
Education, Questions

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX