Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 1 von 26
Journal of physics. Conference series, 2021-02, Vol.1779 (1), p.12048
2021
Volltextzugriff (PDF)

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Learning Puzzle Model Contribution to Improve Math Subjects Learning Outcomes
Ist Teil von
  • Journal of physics. Conference series, 2021-02, Vol.1779 (1), p.12048
Ort / Verlag
Bristol: IOP Publishing
Erscheinungsjahr
2021
Quelle
EZB Free E-Journals
Beschreibungen/Notizen
  • The study focuses to exceed student learning outcomes in mathematics subjects on polygon material using puzzle learning models in the fourth grade of Gebang Elementary School 1 Sidoarjo, Indonesia. The study employs Class Room Action research method and learning puzzles as model with a Kurt Lewin approach through a single cycle and consisted of four main steps for each cycle: planning, action, observation and reflection. Data is gathered with observations and tests. The results revealed that the implementation of the puzzle learning model on mathematics subject on polygon material can improve the students' score up to 86% in the fourth grade of Gebang Elementary School 1 Sidoarjo, Indonesia and can aid the achievement criteria of learning process between students and teachers are categorized as "very good"
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISSN: 1742-6588
eISSN: 1742-6596
DOI: 10.1088/1742-6596/1779/1/012048
Titel-ID: cdi_proquest_journals_2513032047

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX