Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 21 von 77
Chemistry Education Research and Practice, 2021-01, Vol.22 (1), p.7-11
2021
Volltextzugriff (PDF)

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Chemistry education research and practice in diverse online learning environments: resilience, complexity and opportunity
Ist Teil von
  • Chemistry Education Research and Practice, 2021-01, Vol.22 (1), p.7-11
Ort / Verlag
Ioannina: Royal Society of Chemistry
Erscheinungsjahr
2021
Quelle
EZB Electronic Journals Library
Beschreibungen/Notizen
  • It would be difficult to step into 2021 without acknowledging the shifting sands, and sometimes sinkholes, that we have experienced as chemistry educators during 2020. COVID-19 could be construed to have been a perfect storm in chemistry education research and practice. Or perhaps it represents a threshold that has been crossed involving the creation of teaching dissonance.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISSN: 1109-4028
eISSN: 1109-4028, 1756-1108
DOI: 10.1039/d0rp90013c
Titel-ID: cdi_proquest_journals_2477708137
Format
Schlagworte
Education, Sinkholes

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX