Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 7 von 11778
Journal of public affairs education : J-PAE., 2019-01, Vol.25 (1), p.30-50
2019

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
A qualitative analysis of JPAE's international context articles: Comparative emphasis in public affairs education
Ist Teil von
  • Journal of public affairs education : J-PAE., 2019-01, Vol.25 (1), p.30-50
Ort / Verlag
Washington: Routledge
Erscheinungsjahr
2019
Link zum Volltext
Quelle
Worldwide Political Science Abstracts
Beschreibungen/Notizen
  • This article evaluates the Journal of Public Affairs Education's (JPAE) contribution during its first twenty-five years to the study of international and comparative public affairs education by looking at the 59 articles published that examine this topic in an international context. It uses a qualitative, iterative approach to summarize their themes of the 59 articles, and to categorize and display the different comparative emphases and public affairs education topics treated in them. It presents some quantitative data on the number of articles by category and by annual publication trend. It uses the results of this analysis to assess JPAE's overall contribution in the international context of public affairs and to make suggestions for the future in this area.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISSN: 1523-6803
eISSN: 2328-9643
DOI: 10.1080/15236803.2018.1558825
Titel-ID: cdi_proquest_journals_2251695468

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX