Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 1 von 6
EDUCAUSE review, 2019-04, Vol.54 (2), p.30
2019

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
21ST-CENTURY ANALYTICS NEW TECHNOLOGIES & NEW RULES
Ist Teil von
  • EDUCAUSE review, 2019-04, Vol.54 (2), p.30
Ort / Verlag
Boulder: EDUCAUSE
Erscheinungsjahr
2019
Link zum Volltext
Quelle
EZB Electronic Journals Library
Beschreibungen/Notizen
  • Kellen discusses the use of data analytics in higher education administration. While some data, especially scientific data, continues to get arbitrarily dense and hence exponentially bigger, most, if not all, of the structured and unstructured data in college and university operations lies safely within the comfort zones of the available technology. Five technologies in particular are enabling this transformation which include high-speed, in-memory analytics, artificial neural network, and low-cost big data environments.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISSN: 1527-6619
eISSN: 1945-709X
Titel-ID: cdi_proquest_journals_2251061964

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX