Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 3 von 17
The American biology teacher, 2005-09, Vol.67 (7), p.419-425
2005
Volltextzugriff (PDF)

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
What's Slithering Around on Your School Grounds? Transforming Student Awareness of Reptile & Amphibian Diversity
Ist Teil von
  • The American biology teacher, 2005-09, Vol.67 (7), p.419-425
Ort / Verlag
Reston: National Association of Biology Teachers
Erscheinungsjahr
2005
Quelle
ERIC
Beschreibungen/Notizen
  • The protocols used in a research project on amphibian and reptile diversity at Cool Springs Environmental Education Center near New Bern, North Carolina is described. An increasing or stable number of amphibians and reptiles would indicate that the forest has a balance of invertebrates, leaf litter, moisture, pH, debris, burrows and habitat features.

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX