Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 10 von 336
Journal of physical education, recreation & dance, 2003-05, Vol.74 (5), p.45-48
2003
Volltextzugriff (PDF)

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Protecting Students against Substance Abuse Behaviors: Integrating Personal and Social Skills into Physical Education
Ist Teil von
  • Journal of physical education, recreation & dance, 2003-05, Vol.74 (5), p.45-48
Ort / Verlag
Reston: Taylor & Francis Group
Erscheinungsjahr
2003
Quelle
Taylor & Francis Journals
Beschreibungen/Notizen
  • Hollander et al discusses the integral role played by physical educators in the development of health related attitudes and behaviors among students. The Comprehensive School Health Program is an organizational model which allows physical educators to work with other school personnel in order to help students acquire the knowledge, skills, and attitudes they need to become healthy adults. Moreover, the program integrates personal and social skills into physical education to protect students against substance abuse behaviors.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISSN: 0730-3084
eISSN: 2168-3816
DOI: 10.1080/07303084.2003.10608485
Titel-ID: cdi_proquest_journals_215761079

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX