Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 24 von 395
Organizational dynamics, 2006-08, Vol.35 (3), p.279
2006
Volltextzugriff (PDF)

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Marketing the Image of Management: The Costs and Benefits of CEO Reputation
Ist Teil von
  • Organizational dynamics, 2006-08, Vol.35 (3), p.279
Ort / Verlag
New York: Elsevier Science Ltd
Erscheinungsjahr
2006
Quelle
Applied Social Sciences Index & Abstracts (ASSIA)
Beschreibungen/Notizen
  • An interesting and relatively recent phenomenon is the widely known and public profile of the chief executive officers (CEO) of prominent organizations. The issue of CEO reputation, with its costs and benefits for organizations, has become a pivotal one for these high-profile organizations. This article discusses the media/marketing machinery involved in promoting CEO reputation, and how these lofty reputations can result in both major benefits and hefty costs for organizations.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISSN: 0090-2616
eISSN: 1873-3530
DOI: 10.1016/j.orgdyn.2006.05.003
Titel-ID: cdi_proquest_journals_210558036

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX