Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 16 von 16
Education & treatment of children, 2000-08, Vol.23 (3), p.298-313
2000
Volltextzugriff (PDF)

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Functional Behavioral Assessment as a Collaborative Process Among Professionals
Ist Teil von
  • Education & treatment of children, 2000-08, Vol.23 (3), p.298-313
Ort / Verlag
New York: Family Services of Western Pennsylvania
Erscheinungsjahr
2000
Quelle
ERIC
Beschreibungen/Notizen
  • This article presents seven sequential steps to completing a functional behavioral analysis and a behavioral intervention plan for a student with emotional/behavior disorders: (1) description of the behavior; (2) refinement of the behavior; (3) data collection; (4) data analysis; (5) hypothesis generation; (6) behavior intervention plan development and implementation; and (7) evaluation and modification. (Contains references.) (DB)

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX