Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 21 von 96

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
How Pinning Nordstorm Means Buying Macys: the Relationship of Social Media, Self-Concept, and Consumption Behavior
Ist Teil von
  • Advances in Consumer Research, 2014, Vol.42, p.785
Ort / Verlag
Urbana: Association for Consumer Research
Erscheinungsjahr
2014
Link zum Volltext
Quelle
EBSCOhost Business Source Ultimate
Beschreibungen/Notizen
  • Social media provides an easy, accessible, outlet for self-expression. Two studies compare lay beliefs and actual behavior of individuals portraying themselves in social media, and demonstrates that the more "ideally" we portray ourselves, the less likely we are to endorse luxury goods -- in opposition to both expectations and prior research.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISSN: 0098-9258
Titel-ID: cdi_proquest_journals_1812866385

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX