Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 2 von 81
Teaching exceptional children, 2015-11, Vol.48 (2), p.86-92
2015
Volltextzugriff (PDF)

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Blending Wheels: Tools for Decoding Practice
Ist Teil von
  • Teaching exceptional children, 2015-11, Vol.48 (2), p.86-92
Ort / Verlag
Los Angeles, CA: SAGE Publications
Erscheinungsjahr
2015
Quelle
ERIC
Beschreibungen/Notizen
  • Decoding practice significantly improves students' reading proficiency and is particularly beneficial for those who have or who are at risk for reading difficulties. Finding effective ways to provide decoding practice for struggling readers can be a challenge for teachers. Still, this goal is essential for developing reading proficiency. The blending wheel is a simple but powerful and engaging tool for providing the decoding practice that so many struggling readers need. This article describes: (1) how word reading skills develop; (2) the importance of teaching students to decode using phonemic awareness skills; (3) how a blending wheel works; (4) how to make a blending wheel; and (5) how to use a blending wheel with individual students or small groups at any age.

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX