Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 12 von 2961
Teacher education quarterly (Claremont, Calif.), 2014-07, Vol.41 (3), p.25-45
2014
Volltextzugriff (PDF)

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Deweyan Inquiry as a Means of Transforming the Culture of Family Involvement in a Title 1 Professional Development School
Ist Teil von
  • Teacher education quarterly (Claremont, Calif.), 2014-07, Vol.41 (3), p.25-45
Ort / Verlag
San Francisco: Caddo Gap Press
Erscheinungsjahr
2014
Quelle
Alma/SFX Local Collection
Beschreibungen/Notizen
  • Deweyan Inquiry Model While PDSs provide a comprehensive approach to increasing student achievement, there is limited evidence of such increases (Cooper & Corbin, 2006; Grissom & Petrosko, 2005). [...]we contend that expecting a PDS to produce such results is unreasonable in the absence of a fully articulated process, linking the PDS structures and functions to more proximal causes of learning.\n Evaluative data on the results of this redesign and other changes in practice demonstrated the desired increases in all aspects of family involvement. [...]our results have made explicit the depth of critical inquiry necessary to produce real and sustainable change in a PDS.

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX