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Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Le développement d'un index d'exposition de soi dans les médias sociaux : phase exploratoire d'identification des indicateurs constitutifs 66
Ist Teil von
  • Revue management & avenir, 2012-12 (58), p.144
Ort / Verlag
Cormelles-le-Royal: Management Prospective Editions
Erscheinungsjahr
2012
Link zum Volltext
Quelle
EBSCOhost Business Source Ultimate
Beschreibungen/Notizen
  • The aim of this article is to clarify the concept of self-exposure in social media. Based on a literature review enriched with a qualitative exploratory research, this study presents the first stage in the development of an index of self-exposure along with the identification of its formative indicators. Results show that self-exposure is composed of two constitutive sources, (i) empathic and relational extimacy and (ii) social comparative visibility. Their respective indicators are identified.
Sprache
Französisch
Identifikatoren
ISSN: 1768-5958
eISSN: 1969-6574
Titel-ID: cdi_proquest_journals_1690252062
Format
Schlagworte
Social networks, Studies

Weiterführende Literatur

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