Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 6 von 836
Humanity & Society, 2013-08, Vol.37 (3), p.199-200
2013

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Introduction: Standing Free and Fearless
Ist Teil von
  • Humanity & Society, 2013-08, Vol.37 (3), p.199-200
Ort / Verlag
Los Angeles, CA: SAGE Publications
Erscheinungsjahr
2013
Link zum Volltext
Quelle
Alma/SFX Local Collection
Beschreibungen/Notizen
  • Fathers narratives, largely overlooked in the sociological literature on homeschooling, collectively indicate a loss of faith and highlight a broader crisis in public education, once perceived as a moralizing agent for youth. 1 Northern Arizona University, Flagstaff, AZ, USA 2 University of South Florida, Tampa, FL, USA Corresponding Author: Janine Schipper, Northern Arizona University, Flagstaff, AZ, USA. Introduction: Standing Free and Fearless Humanity & Society 37(3) 199-200 The Author(s) 2013 Reprints and permission: http://www.sagepub.com/journalsPermissions.nav Web End =sagepub.com/journalsPermissions.nav DOI: 10.1177/0160597613493738 http://has.sagepub.com Web End =has.sagepub.com Janine Schipper1 and Shawn Bingham2 200 Humanity & Society 37(3) It may come as surprising to learn that social movement activists can lay no more claim to a heightened class consciousness than the rest of American society. [...]Jim Pennell reviews a book that will be of great interest to many readers of this journal, Playing for Change, an examination of the intersection of music and social movements.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISSN: 0160-5976
eISSN: 2372-9708
DOI: 10.1177/0160597613493738
Titel-ID: cdi_proquest_journals_1661813320

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX