Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 10 von 40

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Situated Learning in Open Communities: The TED Open Translation Project
Ist Teil von
  • Open Education, 2016, p.93
Auflage
1
Ort / Verlag
United Kingdom: Open Book Publishers
Erscheinungsjahr
2016
Link zum Volltext
Quelle
Alma/SFX Local Collection
Beschreibungen/Notizen
  • The democratizing effect of the internet has blurred the lines between experts and non-experts in many fields, and changed the concept of knowledge and how and where learning takes place (Tapscott and Williams, 2008). An increasing number of online communities, where users can engage as both consumers and producers of content, offer extensive opportunities for teachers and learners to connect formal and informal learning, often through open practice (Beetham, Falconer, McGill and Littlejohn, 2012) as exemplified by the Wikipedia Education Programme.¹ In the field of translation, technology is shaping content (web, app and games), but also substantially altering the landscape

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX