Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 7 von 42

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Introduction: Coordinating PreK-16 STEM Education Research and Practices for Advancing and Refining Reform Agendas
Ist Teil von
  • Reconceptualizing STEM Education, 2016, p.1-32
Auflage
1
Ort / Verlag
United Kingdom: Routledge
Erscheinungsjahr
2016
Quelle
Alma/SFX Local Collection
Beschreibungen/Notizen
  • Among the many challenges facing the transformation of PreK-16 science teaching and learning is that of coordinating conceptual, epistemological, and social competencies and learning goals in disciplinary domains. From very early ages, we confront phenomenon that do not present themselves in tangible concrete meaningful ways. Consider the movement of the sun through the sky and the changing images of the moon. Many of these events are hard to comprehend because of the spatial or temporal scales and the interacting mechanisms involved both within and across Earth systems. There are numerous challenges for understanding and communicating evidence and explanations of such events.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISBN: 9781138901032, 1138901032, 9781138901049, 1138901040
DOI: 10.4324/9781315700328-1
Titel-ID: cdi_proquest_ebookcentralchapters_4332650_7_16

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX