Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 13 von 220
Technology Integration and High Possibility Classrooms, 2015, p.163-196
2015

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Creating High Possibility Classrooms : Using the Model
Ist Teil von
  • Technology Integration and High Possibility Classrooms, 2015, p.163-196
Ort / Verlag
United Kingdom: Routledge
Erscheinungsjahr
2015
Link zum Volltext
Quelle
Alma/SFX Local Collection
Beschreibungen/Notizen
  • The chapters in this book bring together the global contexts for technology integration in schools in countries like Australia, the USA, the UK and in Singapore and South Korea; the second chapter details the popular TPACK and SAMR frameworks and places a spotlight on a new vision for technology integration known as the High Possibility Classrooms (HPCs), and in the four chapters preceding this one, I describe exemplary teachers’ knowledge of technology integration in four case studies.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISBN: 1138781320, 1138781339, 9781138781337, 9781138781320
DOI: 10.4324/9781315769950-15
Titel-ID: cdi_proquest_ebookcentralchapters_1982473_16_164

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX